GT MYSTRÖJA

//GINATRICOT 199KR//
 
Hejhej! Just nu sitter och skriver en sammanfattning om Trojanska kriget. Väldigt intressant faktist. Gillar historia så detta är en rolig uppgift. Jobbigt bara att man får skriva en sida om detta ( och det är väldigt mycket som hände under Trojanska kriget så jag vet inte riktigt hur detta ska gå ihop..)
Sen har jag 2 andra uppgifter som jag måste bli klar med idag(!) Men det fixar sig alltid! 
Är helt slut med, haft rugby träning från 10-12 idag med. Åh, det är så himla kul! Men det har sina nackdelar tyvärr.. Har ont i hela bröstkrogen och min fot dunkar som bara den. Men jag klarar mig, bara min pappa som inte tål att se mig vara helt blå slagen, haha. Nä, nu måste jag fortsätta jobba så jag slipper att sitta uppe hela kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback