MY CRAZY FRIENDS, BUT I LIKE YOU GUYS ANYWAY

 
Va lite mariocart/film/knas kväll hos mig igår kväll med dessa. Alltid lika trevligt. Dock så resulterade det med att ingen sömn inatt. Vi somnade inte förrens runt 5 imorse, haha. Så kan det gå.
Så det blev ingen orientering för oss idag då alla låg och sov och missade bussarna (går inte speciellt många bussar här ute på landet) Men inga sura miner här inte, för då slapp vi springa runt i detta otroliga fina väder, eller? Varit skit väder rent ut sagt idag. 
Det var även 3 världskriget i mitt rum igår kväll, mitt rum hade blivit bombaderat av en massa flugor, varför? vet inte riktigt, men något med att jag inte hade stängt mitt fönster riktigt. Så jag och Abbeman hade säkert dödat mer än 30 flugor(!) Framåt slutet var båda trötta. Så Albin tog mitt hårspray och dödade dom sista flugorna med en lång och plågsam död.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback