TIME COMES BY


Gud, det är redan söndag. Vart tar tiden vägen? Känns som de va igår att vi började skolan igen.
Påtal om skolan, tror att denna termin kommer att vara super. Rätt så hyfsat schema och nya lärare som verkar vara stört sköna! Så jag ser fram emot att gå i skolan. 
Ja, vad kan man mer säga? Att jag har varit helt utmattad varje dag efter skolan. Inte haft någon ork till att göra någonting. Så helgen har verkligen varit något som jag har sett fram emot. Så vad har jag gjort? Inte alls så mycket, hängde med mina favorit killar i fredags= kaos (för min del) Haha. 
Igår tog jag mitt pick och pack och åkte hem till Emma och där gjorde vi tacos med hennes syster och hennes kompis. Riktigt gott var det! 
Resten av kvällen bestod av en massa snack, låt skrivande (HAR KOMMIT PÅ MELODIN TILL LÅTEN NU, NÄSTAN IALLAFALL) Ja, de var väl våran kväll, en riktig EmmaHanna kväll rättare sagt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback