I'M LIVING IN THE SHADOWS

 
 
Skola imorgon, jag förstår bara inte vart sommarn har tagit vägen. Känns som jag inte alls har fått något gjort och det känns jätte hemskt. Känner hur allt bara snurrar i huvudet, varför jag inte har gjort de ena efter de andra. Att vi har haft lov i 2 veckor, när vi egentligen har haft de i ungefär 2 månader. 
Har nästan ångest, men ändo är jag glad att få återvända till skolan igen, att komma in i rutiner. Känner att mitt liv blir en aningen lättare när jag har kommit in i någon slags av rutin. 
Men nu ska jag försöka komma in i den nog mest svåraste rutin som jag har framför mig, att sova tidigt så jag slipper ligga där på morgonen och snoza där ett x antal gånger innan jag märker av att jag har 30 minuter på mig att äta,klä på mig, helt enkelt göra mig i ordning innan jag måste ta språnget till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback