LOOKING FOR

Söndag söndag söndag.. En sådan dag som man har ångest över att helgen redan är slut och man har skola nästa dag. Man tänker efter vad man har och allt man INTE har gjort. Att man skulle redan kunnat ha haft allting klart inför veckan som kommer. 
Fast idag känner jag inte så, idag känner jag fyfan vilken bra helg jag har haft. Fått fira min bästaväns födelsedag på bästa sätt, att få hänga med alla mina fina vänner, umgås med mina underbara kusiner och bara ta det lungt. Jag vet att jag har en massa arbeten som jag måste bli klar med, men känner ingen press för det är inget som jag behöver lägga ner allt för mycket energi i för att få ut ett bra resultet. Jag känner en längtan till att få gå till skolan imon, jag mår bra av att gå till skolan och få ordning i vardagen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback